Den ordinære generalforsamlingen fastsætter kontingent og eventuelt betaling til vejfond.
Den ordinære generalforsamling i 2026 fastsætte det årlige kontingent til 3.500 kr., hvor 850 kr. øremærkes henlæggelser til vejforbedringer og 200 til forbedringer af gadelamper/belysning.
Deltagelse i arbejdsdage giver rabat på næste års kontingent med 300 kr.
Opkrævningen foretages i april/maj via Nets. Du modtager et indbetalingskort, som du anbefales at tilmelde til betalingsservice.
Rykkergebyr 100 kr. pålægges pr. rykkerskrivelse.